پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۸۵۰ مورد


اعتبار بخشی، روح آموزش در بیمارستان های استان را پر رنگ کرده است .

به گزارش پایگاه خبری وبدا، معاون آموزشی دانشگاه با بیان این مطلب گفت : تیم ارزیابان اعتباربخشی، فضا و امکانات آموزشی بیمارستان ها را مورد بازبینی قرار دادند و خوشبختانه برداشت این تیم از دانشگاه ما مثبت و مطلوب بود .
دکتر "رضا گنجی "افزود : صرف نظر از امتیازات ، همین دستاورد برای دانشگاه ها بسیار ارزشمند تلقی می شود .
وی تصریح کرد : تبدیل بیمارستان های غیر آموزشی بنت الهدی و امام خمینی شیروان به بیمارستان های آموزشی و كسب رتبه بالا در بيمارستان هاي امام علي و امام رضا از اهداف ماست .
وی اظهار داشت : با وجود آن که بیمارستان های جدید طبق قانون تا یکسال مورد ارزیابی قرار نمی گیرند ، اما تیم ارزیابان به جهت مصاحبه با فراگيران و بازديد بخش هاي منتقل شده از بيمارستان هاي امام رضا و امام خميني به بيمارستان هاي امام حسن و آيت الله هاشمي ،از بیمارستان های جدید دانشگاه نيز بازدید کردند .
وی عنوان کرد : فضا و امکانات خوب و استاندارد آموزشی بیمارستان های جدید براي ارزيابان بسيار قابل توجه بود و آينده درخشاني را را برای اين بيمارستان ها پيش بيني كردند .
وی با توجه به کسب رتبه يك بيمارستان ها در اعتبار بخشی درمان خاطر نشان کرد : كسب اين رتبه در اعتبار بخشي آموزشي نيز حق دانشگاه و ثمره زحمات روئسا و معاونين آموزشي بيمارستان ها و تيم كارشناسي مي باشد .
دکتر "گنجی" افزود : اعتبار بخشي بيمارستان هاي آموزشي از بسته هاي طرح تحول و نو آوري در حوزه آموزش مي باشد و خوشبختانه اثرات مثبت اجراي آن زودتر از ساير بسته ها و كاملا ملموس در صحنه آموزش هاي باليني خودنمايي مي كند.
به گفته وی در دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي پس از تشكيل كارگروه مربوطه در سال ١٣٩٣ ، تا كنون دو بار ارزيابي دروني به صورت آزمايشي انجام شده و از اسفند ١٣٩٤ سامانه اصلي جهت بارگزاري مستندات باز شد و همكاران سعي زيادي در اجرا و تهيه مستندات سنجه هاي الزامي و حتي توسعه اي نمودند.
وی خاطرنشان کرد :هماهنگ كننده اصلي اين برنامه دانشگاه علوم پزشكي ايران مي باشد و ارزيابان معرفي شده به دانشگاه ما از استان خوزستان انتخاب شده اند همچنين ارزيابان كشوري دانشگاه خراسان شمالي نيز هم اكنون در حال بازديد از دانشگاه هاي محول شده به ايشان مي باشند .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.